GI-kvällsmat

Idag har vart en bra dag! Skola och sen träning, lite plugg däremellan. Jag känner att jag gjorde mitt bästa ifrån mig hela dagen, även på träningen. Känns som om jag fått bättre kondition med. Tack vare GI, jag antar det för jag har aldrig kännt så förrut! GI sporrar mig att träna, och träningen sporrar min kost!

Tips på bra kvällsmat kan vara lite vad som hellst. Har man rester från dagens middag ska man kanske vänta och ta det på morgonen iställetn iförsig. Men annars funkar det mesta! Jag brukar äta ägg, tillsammans med lite olika. En halv avokado, lite makrill eller tonfisk eller en stekt hambugare om jag är riktigt hungrig. Det finns massa alternativ! Sen är oopsisar med smörgåspålägg jättegott med!

Idag har iallafall jag fått i mig:
Frukost: Fil
Lunch: Omelett med grönsaker och skinka utan socker :P
Mellis: Halv avokado
Middag: Korvröra
Kvällsmat: Ett stekt ägg med en halv avokado, mums!

Ser riktigt bra ut va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0