Gi snabb mat?

GI mat går ofta fort att göra, iallafall min mat, haha. Ofta när jag kommer hem på dagarna och det inte är middag på länge, brukar jag steka upp en hambugare eller ett ägg och skiva lite grönsaker om jag är riktigt hungrig. Vill jag bara ha något litet är kokta ägg toppen! Jag har alltid något i kylen, så när hungern sätter in är det bara att ta lite majonäs på ett ägg och så in i mun ;)

Idag blir det ingen träning för min del. Det är ju faktiskt bra med vilodagar innemellan ;) Blir däremot ett styrkepass imorgon tror jag. Bäst är att variera sig mellan styrke-och konditionsträning.

Till middag idag blir det en slags köttfärsröra. Jag steker upp färsen i en panna där jag sedan häller i frysta grönsaker, idag blir det broccoli, min favvo! Så får de puttra lite och kryddas med lite olika kryddor. Hellst starkt för min del ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0