Heelg

Helgen har varit bra, (trotts lite fusk)

har varit kalas hela helgen känns det som.. Och så vill man ju inte vara till besvär och blabla så en liten bit smörgåstårta blev det för fridens skull. Sen så fick jag tillåtelse att plocka av pålägget och äta det ;)

Träningen idag kompenserade väl inte av det iallafall. Gymmade där killen tränar, ett litet gym på "landsbygden". Trevligt :) vi var typ själva där, haha. Blev en halvtimma på roddmaskinen, min nya favorit! ;)

jag mår så braaa och är lycklig!! Fem kilo innan sommaren nu bara..!! Sen fortsätter jag till hösten tror jag. Om jag känner att det behövs. Eller fortsätter och fortsätter, jag tror inte jag kommer sluta äta enligt denna metod, men rucka lite på kanterna på sommaren. Efter mina fem kilo till. FEM! Det ska fasemej gå, och fort gärna hihi.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0