Hemma igen!

Har inte vart hemma alls de senaste dagarna.. that´s why. Nu är jag däremot ledig längelänge och det ska bli gött. lite jobb här och där bara!


Tänkte ta en liten bakdag imorn. Känner att frysen måste fyllas på med GI mat! Var och handlade massa gott förrut, som hamburgare, mjukost och gott kött. Mums! Imorn ska jag göra "Oopsies", ett bröd gjort på just mjukost. Hoppas det blir bra! De förra brödet jag gjorde var bara gott när de var precis nybakt. Jag gillar inte gnisslet det blir i tänderna av fiberhusk. Huu det gör mig illamående!! Vet nån om man "kan få bort det", genom att låta de svälla eller något?

sedan ska jag nog göra några omelettmuffins också, det är supergott =)

dageens:
frulle: fil
mellis: kaffe
lunch: sallad och gurka :P
middag: fisk och äggsås med sallad
kvällsmat: en liten bit 96% korv.

Nej, ska sova nu, natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0