Längesen..

Hm, vet inte vad jag haft för mig sista veckan.. nå bloggande har de då inte blivit :P


Om man säger såhär.. Jag skulle kört stenhårt på min GI på påsken. Massor utav ägg och kött hade jag tänkt mig. Istället blev  det massor påskgodisägg! Jaja, jag gick inte upp någonting i vikt och nu börjar jag igen!

Så härligt med fint väder, då kan jag vara ute och gå i timmar med ipoden i öronen. fyllde på massa ny musik idag så det blir att gå och gå och gå i veckan om vädret håller i sig! Jag gillar att gå själv med musik :) Hr gjort en liten spellista för joggingrunda med :)

Tränat hela veckan har jag gjort. Det har vart härligt! när jag äter rätt och tränar mår jag som bäst!

hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0