Minus på vågen =)

Vägning imorse, och det blev minus =) 0,7 kg! Ååh jag är glad! Det är inte jättemycket, men tillräckligt för att man blir fortsatt peppad =)

Frukosten i morse bestod av stekt hamburgare och ett ägg. gottgott. Är dock lite trött på mina hamburgare, de smakar konstigt och är "mjuka" fastän de är färdigstekta. Elorados´s är bättre!

Var och fikade förrut, jag dricker alltid bara kaffe när jag fikar så gi var inget jobbigt där inte! Snodde med mig några småpaket med suketter när jag var där, de måste ju kunna användas till något! Om man ska göra en kaka eller så.. Funderar på att leta upp nått recept!

Ikväll blir det mer grillat. Mummms! Jag kan nog leva på grillat kött, haha. Ska försöka mig på att göra nån slags tzatziki (staving käpprätt åt..`? )

nej, nu blir det promenad för min del=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0