Oopsisar

Oopsisarna blev jättegoda! som en blandning mellan bröd och omelett typ. Jätteenkelt att göra med.
- Vispa tre äggvitor hårt i en bunke.
- I den andra bunken vispar man sen tre ägggulor och 100 g phiadelphia/annan mjukost och eventuellt lite bakpulver.
- Sedan rör man i äggguleblandningen i äggvitorna försiktigt.
- Dutta sedan ut 6 oopsisar på ett smörat bakplåtspapper och in i ugnen i 25-30 min på 150 grader. Klart!

Dock blev det inte frukosten idag, utan det blev en super god ost- och champinjonomelett. Mums!

Idag ska jag träna två gånger, haha. Jag är ledig så jag ska ner och träna nu om ett liitet tag. Sedan ska jag på pass ikväll, balance, så det är ett rätt lugnt pass. Jag tycekr det är så skönt att vara där när inte miljoners andra är där, utan när man istället kan göra lite vad man vill, och inte bara det som inte är upptaget :P

Lagt upp träningschema för kommande veckan..

Onsdag (idag): Gym plus balance
Torsdag: Pump plus s-core
Måndag: combat
Tisdag: spinning plus core

Gymmet har inte öppet långfredag elelr påskdagen. Dumt men jag antar att man behöver lite vila med! ;)


Kommentarer
Postat av: camilla

Hej och tack för titten :) Kul med nytt folk :)

Men du vad är detta för något?? Oopisar??? Aldrig hört innan ;)

Men det kanske man skulle tesat :)

Kram

2009-05-13 @ 00:03:33
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0