Trötttt...

Nu är jag trött =P SKönt med ett pass förrut iallafall. Duktiga jag, hihi. Efteråt blev det en skål fil och kanel med lite nötter i. Mums. Slutade dagen på samma sätt som jag började!

Just frukost tycker jag är lite knivigt. Mest på grund av att det ska gå FORT (varje sekund jag får sova är guld värd).. Men sedan tycker jag det ofta blir ägg, avokado eller fil. eller lite av vart. Inget fel egentligen, tråkigt bara. Fast jag vet att jag har makrillburkar hemma.. Hm, det får og bli en sån imorrn iallafall! Det går ju också fort ;)

Gör en dagens för att summera:
Frukost: Fil med kanel
Mellis: Kaffet..?
Lunch: Äggröra med tonfisk
Middag: Fisk med grönsaker och tzatziki
Kvällsmat: Fil med nötter och kanel

Och så en redig promenad och ett combat pass på det. Jag är nöjd.

Förresten! Lägg in en ljudbok på mp3n så kommer ni inte vilja göra annat än gå promenader! ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0