vårig GI

Mmm helgen har varit underbar =) hoppas den varit bra för er med! =)

Har grillar nästan hela helgen, eller, iallafall tre gånger, haha. Det är ju så underbart gott med grillat kött, inte sannt? Men iår fick jag byta ut potatissalladen.. Men istället gjorde faktiskt mamma en "egen" till mig. Jag vet inte vad hon hade i, men jag antar att det var det man har när man gör potatissallad minus själva potatisen. Så det hade jag till min färska sallad med isberg, gruka och paprika  (som är ett måste med grillat!) Såå gott =)

Tränat idag med. Blev ingen större träning under helgen, mer än promenader i skogen å sådär. Så det var skönt! Slog till med både ett RPM (typ av spinning) och balance. Var riktigt mör i benen efteråt ska jag lova!

Att träna, och me det få mer muskler och bättre kondition, är bra för viktminskningen mer än bara för att man bränner kalorier medans man tränar. Man höjer även hela sin ämnesomsättning dygnet runt när man tränar regelbundet! Det gillar vi! ;)

Dagens:
Frukost: Fil och ett ägg
Middag: korvgryta med lök och grönsaker
Kvällsmat: omelett med skinka, champinjoner och grönsaker.

Hm.. Har jag inte ätit mer :/ Jag som inte vart så hungrig heller. Plus att jag har tränat :P Dumt gjort. Bättre imorn hoppas jag! Då börjas det med matlådorna igen..

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0