Dagens!

.. shoppping!
hittade mycket fint idag! tänk hur mycket man känner sig för dagen spelar in när man ska shoppa! Idag var en sådär dag, en del tyckte ja passa, en del inte. Köpte iallafall en och en ny bikini, två överdelar och en underdel. Jag brukar göra så. Den här går i grått och turkost. Me like! Sedan lite annat smått och gått. Men jag är ju ingen modebloggare, så sluttjatat om det ;)

..mat!
har blivit lite dåligt med mat idag kanske, men jag har varit mätt och det är ju ändå huvudsaken! 
frukost: ägg och bacon!
mellis: kaffe
lunch:  omelett med chaminjoner och skinka
mellis: en liten latte
kvällsmat: en burk makrill i tomat och lite paprika

Hm. jag har inte ätit någon middag idag. därför ser den lite konstig ut kanske, haha. fick ta kaffet som mellis annars hade det ju sett lite värre ut ;)

åååh jag vill verkligen gå ner i vikt nu!! Någon idealvikt har jag dock inte, men en hel del kilon borde lossna nu! Till sommaren ska jag vara snygg i bikini, BASTA ;)

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0