dagens!

idag har  varit en helt okej dag trotts att jag varit trött och väldigt hängig. försökte med både kaffe och en extra av mina vitamintabletter men det funkade inte alls. Vad som istället funkade och gjorde mig piggare var träningen ikväll! jag hade ingen lust att åka ner, men när jag väl var där kändes det jättebra. det är ju faktiskt oftast så. Känns bra nu efter att ha tränat med faktiskt, jag kan nästan få en klump i magen om jag inte tränar så ofta jag bestämmt mig för.

Känner även att träningen börjar ge resultat. Jag orkar mer än jag gjorde för ett tag sedan, och musklerna på armarna syns liiite nu. Sånt är kul, det peppar mig att fortsätta! tittade just för skojs skull hur mycket man bränner på en halvtimmes cross och sedan combat. 686 stycken var det. inte för att jag kan sätta det i ett perspektiv, men endå. Det låter ju skojj :P

Till kvällsmat idag stekte jag två hambugare. egentligen tycker jag inte om stekt mat till kvällen, men idag var det jättegott. Stekte ägg och bacon till frukost också, samt en omelett till lunch. Haha, jag tror snart det börjar växa fjädrar ur mig, så mycket ägg jag äter..! ;) men det är inget farligt har jag hört, så det går väl bra.

Imorn blir de shopping, hoppas att jag hittar nått fint som passa/kan passa senare, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0