En underbar helg!

Nu är jag hemma efter en härlig, välbehövd helg med min älskling. Vi har haft det bra, ätit god (för det mästa...) GI vänlig mat, gått på bio och bara varit med varandra. Sånt som behövs ibland, you know :)
 
På tal om GI.. det har väl gått sådär.. Eller, jag har ätit en semla och en crossiant. Och det gjorde jag därför att jag ville och jag får stå mitt kasst, eller vad det nu heter, nu. Men det är bara att vara sötsugen, och stå emot några dagar till nu, sedan hoppas jag jag kan fortsätta gå ner i vikt och verkligen bli så som jag önskar!

Blir nog en sväng på gymmet ikväll.. får se. har en hel del annat att stå i, men det skulle behövas. Till min fördel denna henna helg har jag gått lång och mycket ;)

Skriver mer sen, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0