fullspäckad helg!

Har inte blivit något bloggat denna helgen heller. Så är det när allt man inte hinner i veckorna ska göras på helgen, haha. Har vart kalas och grejer hela tiden! Kalas som brukar gå hand i hand med god mat, men det har gått bra för mig. åt grädden på tårtan ;)

Skulle gärna velat träna idag, men jag är fast i pluggandet. Tenta imorgon! Första salstentan dessutom, så det är bäst att vara förberädd..! Gick iallafall en långpromenad förrut, det var riktigt härligt! Soligt och "varmt" ute! 

 Var ute i fredags. Det blev sockerfri cider för mig. Inte så bra egentligen, men bättre än med socker! Det bästa var nog kebabsalladen kvart över tre på natten, mycket fräshare än pommes, och knaperstekt bacon till frukost, som stillar fett-behovet bra, dagen därpå! Det är sådana tillfällen jag älskar GI!

Ända saken jag tycker är dumt med GI, det är när man ska hitta något att äta on-he-go.  På sevan finns ingenting bra att äta egentligen, inte ens deras korv utan bröd funkar. Det är oftast lagat mat man skall äta, och då är det inte lika lätt att hitta något snabbt och GI-bra. Får väl helt enkelt ta med mig mer mat på dagarna men det är svårt det med, när man är borta hela dagarna. Ofta blir det en kaffe till mellis, men jag skulle vilja att det fanns något annat. Eller något man kan göra hemma som är väldigt fiffigt att ta med sig och äta som mellis. Någon som har nått bra tips?

Nej, tillbaka till plugget nu! Hörs sen, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0