Gi 2.0

Första dagen av min GI 2.0 avklarad! Och det gick bara bra. inte för att jag trodde något annat, eftersom GI är det bästa som finns (..men man åker lätt dit ändå om man inte har karaktär..).

Känner mig fräsh, som alltid med GImat. Det gör man verkligen. Man blir inte sådär pluffsigt äckligt mätt. bara härligt mätt! Perfekt!

Har vart och tränat precis. En halvtimme på crossen och en timmes bodycombat. Jisses, man kan nästan höra hur kalorierna bränns bort! ;) Och kul är det!

Veckans träningsschema blir nog som de förra. Träning idag, på onsdag och fredag. Ons och fre blir det cross + gym, då jg är ledig och tränar förmiddagar istället då! Härligt när det är lite mindre folk! Ska slänga in några långa promenader däremellan tror jag också. Hm, får se, har en hel del annat för mig denna veckan!

Dagens mat:
Frukost: Ägg, gurka och paprika med lite majonäs
Lunch: Omelett med champinjoner och paprika
Mellis: En näve paranötter (de innehåller minst kolisar)
Middag: En skål soppa (3 k/h100 g, helt okej för en middag!)
Kvällsmat: En burk makrill i tomatsås och ett ägg

Hoppas mina böcker jag beställt kommer snart med, jag vill läsa på mer om GI!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0