GI fas ett!

Nej, nu har det varit för mycket småfusk det senaste, vilket innebärt att jag inte gått ner i vikt som det är tänkt att jag ska. Alls! Så därför ska ja börja äta strikt efter GI fas ett nu.

Det innebär tillexempel att jag får äta
Ägg!
grönsaker (hellst över jord)
FIsk, fågel och annat kött

grädde
creme fraishe
majonäs
nötter/frön i små mängder

Ska bli skönt att börja om på riktigt nu, jag vill ju inte göra något halvdant!

Nu ska jag ner och fixa frukost och lunch till imorn, blir nog omelett!

Kram

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hejsan!

Jaa, jag har haft det underbart! Och det känns kanon att börja med GI igen. Gick och tänkte på det nästan hela tiden under min vistelse i Spanien. GI har liksom blivit min livsstil, så det känns konstigt att inte äta GI.

Men nu så, nu är allt som det ska igen. =D



Bra att du tar nya tag. För som du skrev, det är inte roligt att göra nåt halvdant. Ska man göra nåt så ska man verkligen gå in för det. Och GI funkar ändå inte om man äter det ibland, och sedan fuskar o.s.v... Då fattar kroppen inte vad som händer.



Men jag håller tummarna för att ska klara det! =D



Kramar!

2009-02-15 @ 21:49:46
URL: http://giblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0