Laga-mat kväll!

Ikväll har jag lagat mat! Jag har världens stress-vecka framför mig, och tänkte då laga lite lunchboxar i förväg, så jag bara kan plocka en ur frysen och slipper stå och laga mat varje kväll. Det blev iförsig bara enkla saker som omelett, GI-köttgryta och frukostlådor.  Men endå, det är alltid skönt att ha det gjort..!

Ska ha tjejfika här i veckan, och har kikat runt en del på nåt man kan baka och bjuda på. Hittade en kladdkaka som bara bestod av mörk choklad och ägg! Låter ju helt galet, men kanske man skulle testa, det lär ju inte vara äckligt menar jag! Fast det låter lite lite.. och inte som kladdkaka. Men de ska jag nog testa!

Nej, nu behöver jag lite skönhetssömn så jag är pigg imorgon!

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0