mat + veckans träningsupplägg!

Idag har jag ätit..

Frukost: ett ägg, en halv avocado plus lite filmjölk
Lunch: En skål med ädelostsoppa
Middag: Karré med grönsallad och dressing
Kvällsmat: har inte hunnit än, men det ska bli ett ägg och några skinkskivor med thé. Lagom på kvällen! =)

Träningen i veckan då.. Har en lugn vecka i skolan så ska allt hinna med några pass! ;) Idag tränade jag bodybalance. härligt!

Måndag: combat plus 30 min crosstrainer
Onsdag: 30 min crosstrainer plus 60 min gym
Fredag: 30 min crosstrainer och Bodypump eller gym
Söndag: 30 min crosstrainer plus bodybalance.

Nu får vi se om jag kan hålla mig till det här! Känns bra att ha en plan iallafall..! Som ni ser gillar jag crosstrainern, den är super, man får benmuskler samtidigt som den bränner massor! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0