Minus på vågen!

Kunde inte hålla mig, var tvungen att väga mig imorse! Minus 5 hg sedan förra veckan, för då hade jag gått upp 4 hg (jag år ju skolmat å så). Så minus ett hekto kan man säga egentligen. Alltid nått! =)

Har hålls träningsschemat än så länge, tränade en och en halv timma idag. En riktigt genomkörare av alla de största musklerna. Skönt! Sedan blir det nog ingen träning förren söndag, då jag är bortrest hela helgen.

Dagens maat får jag ju inte glömma heller!

Frukost: Tonfiskröra med paprika
Mellis: en avocado
Lunch: bacon, ostskivor och paprikabitar
Middag: GI-köttbullar med grönsallad och dressing.
Kvällsmat: Ett glas vatten och smakprov på frukost-omeletten. Var inte hungrig då jag åt sen middag idag =P

Fick mail av "GI-Anna" (http://blogg.passagen.se/gi-anna/date/20090211) förrut, då jag hade mailat henne och frågat om jag äter som jag ska. Hon är mycket klok den kvinnan, och såklart avrådde hon mig från russin. Även filmjölk faktiskt, så jag ska skära ner på det! Jag blev peppad av henes mail! Nu j*klar..!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hallå där! =)

Grattis till minuset! =)

Går det bra för dig annars?



Kramar!

2009-02-13 @ 13:08:02
URL: http://giblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0