Nu är de heelg!

Weayo, helg nu! iförsig har jag vart ledig sen i tisdags MEN ENDÅ ;) planer hela helgen nu, kalas å grejjer. ska bli riktigt kul, man fyller ju bara 20 en gång! ;)

Till frukost idag hade jag idétorka, men det blev iallafall ett stekt ägg och det sista som vart kvar på ugnspannkakan. Gott! Till lunch blev det en skål broccolisoppa.Mumms!

Fick mina böcker idag. Kul! Har inte hunnit titta i de så mycket än, men dom verkar bra. Däremot så tycker jag Paulún förespråkar för lite fett, men men. Det är han som är dietist, inte jag. I alla fall var det många bra GI listor, och även GL, som jag tänkte kika lite extra på. Glykemisk belastning står det för och även hur mycket man äter av varje livsmedel tas mer upp där. Ska bli intressant. Massa recept var det i dem med! Hör av mig senare om vad jag tyckte om böckerna! =)


Tror ej det blir så mycket skrivet här i bloggen denna helg. Ni får hålla til tåls! Iallafall jag har gått ner 1 kg nu i veckan, så jag ligger på minus 4,5 nu! Weay! =)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hejsan!

Kul att du har gått ner, supergrattis!! =D



Ja, det är sjukt att dom ska ha socker i tamefan allt, jag blir förbannad!

Man kan ju inte äta nån mat snart. I saker som man minst anar att det ska vara socker i, innehåller massa! Sjukt!



Hoppas att du får en trevlig helg!

Kramar!

2009-02-20 @ 18:33:02
URL: http://giblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0