OM ändå..

...socker verkligen kunde VARA surt. Hm.

Den här veckan funkar inte GI. Jag måste som sagt äta på skolan, och med det kommer sockersuget. Russin har blivit min nya passion. Visst, jag kanske kan hålla mig, men jag tar det lugnt den här veckan nu.. Och sen stenhårt nästa vecka, jag lovar..! 

Blir en träningsvecka istället, för någonstans måste jag ju få ur mina kolhydrater! ;)
Igår stod jag på crosstrainern i en halvtimma, och ett balance pass på det. Härligt! Idag blir det bara bowling med kolleger. Ska bli skojj! =)

Jag är så peppad till att verkligen gå ner i vikt en gång för alla nu, så jag blir sur på mig själv när det blir såhär.. SKA SLUTA ÄTA RUSSIN NU och dricka vatten isället. Men kolhydrater föder sug efter mer kolhydrater tyvärr!
Wish me luck ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0