På gång igen!

Nu är jag på gång igen..! haha, vet inte vad det är, men just idag har jag varit gladare än vanligt och kännt att det här grejjar jag! Trots en påtvingad potatis i skollunchen, men det får va!

Till frukost åt jag filmjölk med linfrön. Filmjölk har lågt gi, trotts 5 % kolhydrater, och är en kanon frukost när man ska träna på dagen tycker jag. Linfröna brukar jag hacka lite lätt för att kroppen ska ta åt sig fibrerna mer. Linfrö sänker ju GI-värdet. Det gillar vi! ;)

Så nu är jag precis hemkommen från träningen. blev combat ikväll igen. Det är verkligen Så kul och man kör verkligen slut sig! rekomenderas starkt! Sitter här och försöker göra ett litet träningschema, som helst ska innehålla ett konditionspass, ett styrkepass och ett blandat/valfritt pass i veckan. Det ska inte vara några problem, men det är viktigt att vila emellanåt med. Jag tycker förresten att jag märker att man snabbare bygger muskler när man äter enligt GI, så det är bara och köra på och hoppas på trimmad kropp till sommarn..!

Ne, nu ska jag gå och äta något, ha det så fint! =)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0