Seg dag idag..

har inte fått mycket gjort idag precis. seg som attan harj ag varit och jag misstänker att det är därför att mina kolhydratsreserver håller på att ta slut. Då är det inte konstigt om man blir trött, får lite huvudvärk och sådär. Precis som jag har idag. Hur som hellst så har jag inte gått till gymmet än. Men eftersom jag visste att jag inte skulle gå dit frivilligt idag bokade jag mig på pass. Då MÅSTE jag, för jag vill ju inte betala 60 kr för att slippa träna, eller hur? ;P

har inte fått i mig så mycket mat idag. Två ägg och lite paprika till frukost, bliv också tre skinkrullar runt ett. Snart ska jjag äta middag, köttfärsgryta tror jag. mumms. Mer om dagens mat senare!

Nu ska jag fortsätta göra ingenting. förresten har adlibris skickat mina böcker igårså jag får väl förhoppningsvis avin imorgon! =)

kram

Kommentarer
Postat av: Sanna Jansson

Tack så mycket! =)

Ja, det är superkul när folk säger det till en. Man ser ju lite själv, men sen tror man typ att det är inbillning. Men man kanske ser rätt nu då? =)



När jag fester håller jag mig till ren sprit och sprite zero. Det funkar alldeles utmärkt. Det "får" man ju dricka. Även vissa sorter av rödvin. Torrt har jag för mig.



Nu får vi kämpa på tillsammans, ge varandra tips och råd. =)

Lycka till! Jag håller tummarna!



Kramar!

2009-02-18 @ 22:09:25
URL: http://www.giblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0