Seg idag..

Hej! Igår skrev jag ingenting, bloggen krånglar ibland. Irriterande, men vad kan man göra? :P

var ute igår med tjejerna. Drack en flaska vin, inte det bästa jag vet, men godomligt gott! Vad skulle jag göra utan mitt vin, haha. Nejdå, så allvarligt är det inte men ibland kan man unna sig någonting också. Visst, min förbränning de kommande dagarna blir nog inte så bra, men jag hade iallafall kul igår, hihi.

Idag blir det träning nu om någon timme. Tar ett lugnt pass, eftersom jag drack igår. Dels orkar man inte så mycket då, och dels så är det inte bra att köra slut sig med alkoholrester kvar i kroppen. I eftermiddag blir det jobb hela kvällen. Phu.

Frukost är nog det godaste som finns! Idag åt jag bacon och en avokado, och lite gurka till. Jättegott! Jag är förälskad i bacon, haha. Kan äta det hur mycket som hellst! Ägg och bacon, hur gott är det inte?! Bättre än någon torr ost-macka iallafall! GI äger ;)

Pratade med en kompis om GI igår. Hon tror att GI är bluff och att det inte kan vara möljigt att man inte får äta potatis men grädde. Jag kan förstå på ett sätt, jag trodde med det förrut. Men det finns ju tusen och åter tusen bevis på att det faktiskt hjälper. Och man slipper ändra sin livstil helt totalt. Folk är så rädda för fett, men äter socker i alla dess former.

Nej, nu ska ja fixa ordning bagen, sen blir det träning!
Ha en super dag!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jaa, det känns så jäkla bra! Jag trodde aldrig det här om mig själv, aldrig! Men jag har lyckats, och jag ska bli smal till sommaren! Så enkelt är det! =D



Haha! Jaa, den där kaffe latten är jobbig. Gott, men ack så farligt.



Ha en bra kväll!

Kramar!

2009-02-26 @ 20:15:42
URL: http://www.giblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0