2 veckor nu

Sådär ja, nu har det gått två veckor sedan jag började med GI. Om jag ska vara ärlig tror jag aldrig jag har hållt på helhjärtat med en "diet" såhär förrut..Suget har alltid blivit för stort, eller så har något annat sabbat det. Men inte den här gången, inte den här gången.

Idag fick jag ett tips av en kompis; ´köp något som symboliserar någonting du vill öppnå som ditt "långtidsmål", så tar du fram det och minns nhur du vill att det ska kännas.´ Då kommer jag bli peppad till det här sa hon. Så jag gick in och köpte en bikiniöverdel, den var billig och skitsnygg. Den tänkte jag ,ska jag ha när jag ska utomlands nästa gång, förhoppningsvis till sommaren. Då ska jag vara snygg , och vilja visa mig, i den!;)  Så om jag tar på mig den lite då och då kommer jag, förhoppningsvis se förändring, men också längta tills nästa gång jag tar på mig den. Och däremellan är det tänkt att jag ska få bättre självförtroende också, haha. Kul idé, hur som hellst så har jag ju en sngg bikiniöverdel!

Imorn blir det inget i bloggen, jag ska upp tidigt till skolan, är där hela dagen tills jag åker direkt till jobbet och kommer förhoppningsvis hem innan klockan 2 på natten. DÅ är jag trött ska ni veta..! Men, vad gör inte en fattig student för pengar ? GI mat är ingen studentmat heller, så man får välja ibland!

På lördag kommer fredags viktresultat!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0