Hej

har inte varit i närheten av en dator idag förren nu..
Dagen har varit bra, har vart i skolan EN KVART. Alltså åkt över en timma varje väg för en kvart. känns löjligt. Iallafall hämtade killen mig vid bussen så vi gick och handlade. Köpte mig även en klänning efter som jag vart duktig och gått ner ett kilo plus 4 c, runt midjan! Wiie. Och det kan bara bli bättre!

Vi köpte tacos idag. För mig blev det tacosallad men det var lika gott det! Till fredagsmys smälte vi mörk choklad med lite grädde och la i en form med nötter. Riktigt gott, men jag märker att jag inte kan äta det varje kväll.. Det är för gott ;)

Ingen motion alls idag, men vi ska gå en långpromenad imorn är det tänkt, det ska bli riktigt kul och mysigt :) Förena nytta med nöje, jag gillar promenader. Om det är fint väder iallafall, haha.

Jag gick inte ner så mycket som jag lästandra gjort första veckan. Iförsig var jag ute den tredje dagen och då blev det 5 cider. riktigt dumt! Så man kan väl säga att jag börjat om nu. Förhoppningsvis blir det bättre resultat nästa vecka! Men jag är ändå nöjd, jag menar, det har inte varit jobbigt någon gång alls om jag ska vara ärlig! (bara ångesten efter utekvällen..)

Jag funderar, ska jag skära ner på mjölkprodukterna jag äter/dricker..?  Hmm..
Kram / S

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej igen... =)

Mjölk är inte bra, det bör du hålla dig ifrån. Dom mejeri produkter vi använder är grädde, creme fresch och ost. Man klarar sig på det.

Vissa äter ju yoghurt till frukost, med det vill jag inte. Det innehåller ändå för mycket kalorier för min del.



Men sånt är ju upp till var och en..

Lycka till! =)

2009-01-10 @ 00:14:35
URL: http://giblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0