Hemmahelg

Var ute och åt igår med några vänner. Som sagt fick ja beställa sallad istället för potatisgratäng, men vet ni vad de bästa var? När vi fick in maten var det min mat alla tittade på och sa att den såg godast ut! För det gjorde den verkligen, fick en jättehärlig sallad med allt mellan himmel och jord! =) Tänk vad bra GI-metoden är!

Åt just en jättegod lunch. Det blev kebabkött med paprika- och gurkstavar, med en bit fårost och ett ägg. Jättegott var det med lite plock mat sådär. Mätt blev jag också, behöver ingenting förren pizzan till kvällen nu! =)

Blir en hemmasittande helg denna helg. Vi har precis köpt Ps3 så kära pojkvänn ägnar sig mest åt det, haha. Jag tyckte han kunde köpa en dansmatta, då kunde ju jag träna ist ;) Sedan är vädret uselt, slaskigt och bött. Och kallt! Inget promenadvänder med andra ord..!

Ha en bra lördag allesammans, och hejja på Erik i körslaget! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0