Idag är jag glaaad!

Sitter här med min frulle.. Bleven burk tonfisk och egg ägg med majonäs. Supergott iallafall!

Idag var det ju en vecka sedan jag började på nytt kan man säga, eftersom jag var ute och festade och drack socker med alkohol (även kallat cider, haha) vilket ju inte är sådär jätte GI-smart. Så jag kunde inte hejda mig, jag sprang till vågen imorse när jag vaknade! Och jag blev helt chokad! Sedan i fredags har jag gått ner 1,5 kg, på bara 4 dagar alltså! Och då tyckte jag inte jag var sådär värst hård mot mig själv i helgen!

Så allt som allt har jag gått ner 2,5 kilo nu, det känns underbart! Runt magen har jag minskat med 8 cm. Jag känner nästan ingenting på mina kläder, men vet vet, om ett tag kanske jag kommer i alla mina jeans jag köpt "för att jag ska kunna ha dem när jag gått ner några kilo"! ;) såå typiskt mig att göra så, haha!

Weay, idag är jag glad och ska iväg och träna om en timma ungefär!

Ha en bra dag så hörs vi sedan!
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0