Inte ett gram..

Fredag idag, innebär ju vägning. Jag har inte gått ner ett gram nu på två veckor. Det börjat kännas motigt.. Jag vet ju inte vad jag gör för fel, för uppenbart är det någonting... Jag tycker jag äter som jag ska. Förstår inte vad det kan bero på. Tycker inte att jag börde hamna på en "platå" så här i början heller. Iförsig kanske jag inte har såå många kg att gå ner, men tillräckligt. Hur som hellst gör det här mig ledsen, och jag orkar inte med det just nu!

Ingenting har förändrats på måtten heller. En possitiv tänke hade kunnat vara att det kan ha med att jag har tränat en hel del att göra. Att jag har byggt muskler och därför har det blivit "plus minus noll" Men jag tvivlar. Jag har aldrig varit en sån som lätt bygger muskler, och vad hinner hända på två veckor? Iförsig tycker jag att jag tränat mest kondition de sista veckorna med, och det borde innebära viktminskning och inte muskler!

Åååh jag blir frustrerad. Jag trodde verkligen att "this is the time" men jag tvivlar. Men jag ska (försöka att) inte ge upp. Jag lovar :)
 
Jaja, nu är det helg. har fullt upp med att tapetsera här hemma, så det kommer nog inte bli en lugn och avkopplande helg.. Som jag nog egentligen behöver. Men det får bli nästa! :)
 
Ska försöka hinna med att skriva något här under helgen, vi får se! :)
Trevlig helg! Kram! 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hmm.. Låter underligt de där. Undrar varför du inte går ner? Hur många kolhydrater äter du ungefär om dagen? Du kanske ska köra fas 1 lite längre än tre dagar, eller du kanske kör den fortfarande?

Ge inte upp!!!



Kramar och trevlig helg!

2009-01-30 @ 19:58:55
URL: http://giblogg.se
Postat av: Sanna

Ja, kämpa vidare!! =) Är bara att fråga mig om du vill ha råd, jag hjälper dig mer än gärna!

Jag hjälper till så mycket jag kan.



Och bara för att det inte visar minus på vågen, så syns det kanske runt armar, lår och midja? =)



Kramar!!

2009-02-01 @ 19:40:47
URL: http://onlyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0