Jag gillar GI!

Om ni inte förstått de än så gillar jag GI! Tänka sig att JAG kunde gilla någonting som har med viktminskning att göra.. Förrutom resultat då! Tänka sig! I helgen känns det som om jag ätit jätteonyttigt eftersom jag ständigt varit mätt, men jag har verkligen inte det. Jag har ätit enligt GI, och därför varit mätt! Helt Super!

I lördags kväll gjorde vi pizzan jag skrivit om. Den var som en pizza-omelett ungefär. Vädlgit god, och jag hade på massor av goda champinjoner och färsk kebab och lök. Mmm!

Sedan, som kvällsmys blandade jag lite blåbär med kesella. Blev ingen höjdare, då jag tyckte de var lite surt, och sedan är det ju inte så jättebra med frukt heller. Men litegrann var gott :)

Nu ska jag gå och fixa något gott till kvällen. Jag har varit och tränat så jag behöver lite mer än vanligt. Funderar på att steka hamburgare, det är alltid gott och mättsamt, men jag vet inte. Paprika ska jag ha iallafall.. det är jag riktigt sugen på nu. Konstigt, paprika istället för choklad! ;)

Den här veckan ska jag försöka skära ner på mjölkprodukterna tänkte jag mig. Lite creme fraich som dressing tillåter jag mig, men kanske bara en gång per dag. Sedan drickerj ag ju typ 2 koppar kaffe om dagen, och då har jag mjölk i. Inte heller någon höjdare. Sedan ska jag erkänna att jag fuskat lite och ätit några russin typ varannan dag. Det ska ja också sluta med hade jag tänkt. Hoppas ni tror jag kommer klara det =) Jag berättar sedan hur de går!

Nu är jag så mätt så jag måste sluta, haha.
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0