Kursstart

Idag var de kursstart i skolan. Känns som om det kommer bli en intressant vår men med lite fritid, då det är mycket plugg. Jaja har man gett sig in i leken får man leken tåla som en sa idag :P Slutade tidigt så jag hann även gå en sväng i stan innan jag åkte hem. Inte bra för plånboken, men eftersom jag för en gångs skull känner mig smal (definerbart :P) så tänkte jag att det är bäst att passa på!  Blev ett linne, en klänning och en kofta från Gina Tricot. Kostade bara 49:- styck, så det var ju inte så farligt heller!

Jag känner mig typ tom i magen hela tiden. Inte hungrig-tom utan mer.. nöjd-tom. jättesvårt att förklara. Jag antar att min magsäck minskat lite, eftersom jag blir mätt så mycket fortare än förrut, eller så är det för att jag inte äter "tom" mat. Båda delarna tror jag. En härlig känsla iallafall.

Läste på internet om en slags omelett-muffins igår. Såg riktigt gott ut, så jag ska gå ner och göra en sats med en gång tänkte jag. Jag tror det kan vara ett bra lunchalternativ, då de gick bra att äta kalla! Hör av er om ni vill ha recept. Jag skriver här sedan hur de smakade ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det kändes så jäkla bra att allt passade och satt hyfsat bra. Kommer bli ännu bättre när magen är helt borta. =)



Det låter som att det går bra för dig med. Vad duktig du är! =)

Jag skulle gärna vilja ha det receptet på muffins-grejen! =)



Kram!

2009-01-19 @ 20:46:10
URL: http://giblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0