Leedig idag

Idag är jag ledig. Eller ledig och ledig, jag ska inte till skolan, haha. Jag pluggar till lärare faktiskt. Det är min andra terminen nu, så jag har precis börjat på min inriktning som är matte för lägre åldrar. Så jag kommer alltså bli mattelärare i årskurs 0 till 6. Ska bli riktigt kul. Men jag har ju tre år kvar haha!

Vad jag har hunnit med mycket idag! Åt en, för mig, avancerad frukost. Stekte ägg och bacon och gjorde en vitlöksröra till. RIktigt gott, satt och njöt lääänge. Sedan gick jag och jobbade två timmar. Lagom sådär. När jag kommit hem städade jag lite och har faktiskt til och med hunnit välja kläder tills ikväll..! DET är olikt mig, men jag antar att jag tycker det är kul nu när jag iallafall blivit liite mindre =)

Appropå det.. Vågen visade ett hekto mindre idag än förra veckan. Det är inte mycket det..! Men det är bara att ta nya tag. Som mamma sa, vågen visade inte mer iallafall. Och allt annat ÄR ju faktiskt possitivt =)

Ska ut och äta ikväll. På en sån där restaurang där maten är skitdyr och man får potatisgratäng till det mesta. Det kommer verkligen bli ett prov för mig..! haha. Sallad istället för potatisgratäng, som jag älskar. Jaja, när jag tänker efter blir det nog inte så jobbigt egentligen, mest principen. Jag vet ju att  jag kommer bli snyggare än dom andra som sitter med sin potatisgratäng iallafall! :D jag får tänka så..!

Imorgon ska jag baka pizza! Sanna som skriver giblogg.se tipsade om en GI-pizza. Tack! =) Så jag ska göra den, men min pojkvän vågar inte så han ska beställa en, haha.

Trevligt helg! =)
/Suss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahaha! Vilken fegis... ;-) Typiskt killar.. =)



Resturangbesöket kommer du fixa galant. Precis som du skrev så får man tänkte att man kommer bli snyggare än dom som sitter och trycker i sig en massa onyttigt. Dom skulle bara veta vilken skada det gör på kroppen!



Ha en supertrevlig helg!

2009-01-23 @ 14:56:32
URL: http://giblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0