Mätt och belåten!

Idag har jag ätit och haft det bra, haha. Förr så har jag alltid varit så godissugen när jag känner mig lite krasslig, men inte idag! Det känns super!

TIll lunch gjorde jag en äggröra. Det är så enkelt, bara vispa ihop ett ägg och lite grädde/vatten och hälla i en kastrull. Men man får vispa hela tiden, annars bränner det..! Som tur var klarade jag mig idag. Det är förresten jättegott att ha i paprikakrydda eller curry i äggröran. Starka kryddor ökar ju förbränningen också PLUS gör en törstig, vilket också är bra för att få i sig tillräckligt med vatten.

Till middag åt jag rester från grytan igår. Kotlettbitar och thai-mix var det. Gott idag med =)

Ingen vidare motion idag. Var och jobbade en sväng, så det var promenaden dit då. Det regn-blåste så mkt så jag gick inte en promenad efteråt, som jag tänkte. Tråkigt med det här vädret, jag vill ha fint väder så man kan gå ut och gå. Det är en sån enkel och härlig träningsform!  Nej, det får bli spinning imorn förmiddag istället om jag känner mig frisk för det. Fast det gör jag nog!

Hoppas ni haft en bra dag! Kram

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jaa, det ska bli skitkul rent ut sagt! =D

Vet inte vart vi ska än, måste ringa upp min pappa och prata med han. Jag blev alldeles chockad i telefonen. Visste inte vad jag skulle säga.. Haha!



Så nu blir det stenhård GI-kost ett tag. Ska försöka att undvika allt som har med mejeriprodukter att göra.



Jag har inte heller motionerat så mycket idag, p.g.a vädret. Känns inte så kul att gå ut när det blåser storm och samtidigt duggar lite. Usch!



Kram/Sanna

2009-01-12 @ 19:30:55
URL: http://giblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0