nu är ledigheten slut..

..och imorn ska jag tillbaks till skolan. Fast det blir rätt lugn vecka, kursen slutar nu ju. Så blir det ny nästa vecka. ska bli kul!

Idag har jag inte ätit mellanmål som jag ska, men ibland hinner man inte det helt enkelt. Så är det, inte mycket att göra åt! Blev en frukt efter träningen med, har inte ätit frukt på ett tag nu men efter ett spinning + corepass kände jag att jag var värd det! :P

Jag har kommit på att avocado är gott idag hehe. Åt en till kvällsmat tillsammans med stekt bacon. Det är ju riktigt gott, med lite örtsalt på. Mmm.. blir nog en sån till lunch imorgon med. Eller tonfisk. Var och handlade idag så det finns mycket att välja bland! ;)

 god natt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0