nya recept

Nu har jag precis ätit lunch. Blev hemmagjorda köttbullar modell större med vanlig sallad. Riktigt gtt och mättande! Isbergssallad blir man mätt på fort tycker jag.

Jag har fått lite torka på mat man kan äta. Blir oftast något kött tex köttfärs eller karré med vanlig sallad eller "salladspåsar" med typ thai eller andra smaker. Är lite trött på det, så jag tänkte kika runt på nätet och skriva ut en lång lista på goa recept. Bra tips! Då kan man bara ta fram papprena när man är lite omotiverad.

Åt världens godaste fisk -plocktallrik igår; vi hade en skiva gravad lax, massa räkor, liten laxbit tillsammans med gurk och paprikastavar. Jätte gott! Och till min största lycka hittade jag en aioli i affären som jag helt kan äta! Innehöll inget socker alls, och senapen var dijonsenap så det gick ju jättebra!  Supernyttigt med allla bra fetter som fisken innehåller!

Annars har helgen flytit på bra. Pojkvännen uppmärksammade att jag började ta påmig tightare kläder än han är van med att se mig i, haha. Jag antar att jag börjar bli mer bekväm med mig själv redan nu, och det känns ju jättebra! :)

Ska nog ta en promenad ner till gymmet idag. Knasig som jag är brukar jag ta bilen, alternativt bussen. Men det är ju så korkat egentligen! Det har iförsig typ en halvtimma att gå ner, men det är ju inte jobbigt precis! Samma väg går jag till bussen varje morgon, så varför inte gå till gymmet med? Perfekt uppvärmning, så det gör jag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0