Plugg plugg..

Har en hel del att läsa i skolan just nu, så jag rör nte på på mig sådär jättemycket som ni förstår. Det känns konstigt, jag har alltid varit en sån som inte klarar av att sitta still, utan att bli rastlös. Jag har inte tänkt på det förren nu men det är de perioderna som jag vill träna hela tiden! Det känns så skönt att släppa loss och låta musklerna jobba när man suttit stilla hela dagen. Så även idag blir det ett träningspass, bodycombat, blandning mellan styrka och kondition. Ska bli kul :)

Det är även lite roligare att träna nu när man känner sig lite smalare. Att stå framför speglarna är väl inte det roligaste när man tänker efter, även fasst jag är mer än van. TIllbringade mina tre år på gymnasiet framför speglar. Jag gick estet /dans

Nu är jag määtt.. har precis ätit en dundersallad med fetaost och kyckling. Jag är lite trött på vanlig dressing gjort på majonäs och creme fraich, så jag gjorde en "klar" istället. Lika delar vatten och olja och sedan salladskrydda. Blir väldigt gott och fräsht!

Jag vill verkligen gå ner mycket tills på fredag nu.. Nästa vecka skall jag praktisera och har då pedagogiska måltider.. Vet inte hur det är med att ta/ inte ta viss mat då.  Såserna är bäst att hoppa över, då de säkert är gjorda på vetemjöl. Men ris/potatis eller liknanade måste jag antagligen ta lite, för att "vara ett gott föredöme". men håller jag igen resten av dagen skall väl inte en ynka liten potatis förstöra. Det är trotts allt bara fem dagar! men jag vill gå ner lite mer nu i förebyggande syfte..!

Kommentarer
Postat av: Sanna

När man inte har käkat bröd på snart tre månader, så var det här himmelriket! Guud så gott det var!

Och det bästa är att det knappt innehåller några kolhydrater. =D



Jo, det ska nog finnas i dom större affärerna, vi hittade fiberhusk på Kvantum. 25 spänn för 100g. Så det är ganska så dyrt. Men definitivt värt pengarna! =)



Ska bli kul att testa att göra pizza på fiberhusk, det kommer nog smaka fantastiskt bra!



Hur går det för dig annars då? =)

Kram!

2009-01-26 @ 21:35:49
URL: http://giblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0