Rise and return

Igår var en mycket häktiskt dag så jag hann inte blogga..
Först skola och sedan ut och åt mat "middagsmöte" på en pub här i stan. Känndes lite fånigt att beställa "en hamburgertallrik utav pommes och bröd, men lägg gärna på mer sallad!" Men jag är stolt över det, väldigt stort faktiskt. Och till det blev det såklart vatten!

Imorgon ska jag väga mig, men jag känner inte för det om jag ska vara ärlig.. tror inte det hänt någonting sedan i tisdags... Inte konstigt egentligen, eftersom de bara är några dagar, men jag har slarvat lite.Dels så har jag inte ätit så ofta som jag borde, och frukosten tycker jag  har varit jättesvår!

Jag är en sådan där som egentligen älskar att äta frukost, men älskar att sova med.. Så jag prioriterar inte att gå upp långt innan så jag kan göra ordentlig frukost. Förrut blev det alltid havregrynsgröt, men ska ju inte äta det ofta längre. Så jag får istället tänka till, vilket blir svårt, haha. Ägg har jag redan kokat kvällen innan, så det har blivit ett ägg, lite nötter och en skinkbit.Men det känns inte tillräckligt, då jag oftast inte äter förren lunchen vid 12 igen... Suck. Någon med bra idér om snabba frukostar som man håller sig på? 

Ska ner och gör mat nu. Det blir fisk, typ plattfiskfiléer. till det gör jag en sås på creme fraiche och sallad till. Hm, kanske ska göra en isbergssallad-sallad så får man ner tuggmotstånd än djupfrysa..?  Får se!

Kommentarer
Postat av: THEREiGN

vilken trevlig blogg du har :D

2009-01-15 @ 17:10:26
URL: http://thereign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0