Sena kvällar

Som vanligt sitter jag här på kvällarna. Borde igentligen sova idag med men jag vill ju skrivalite här först! =) Är inte så bra på att uppdatera ofta.. Men jag gör det ju mest för min egen skull hur som hellst.

Dagens mat har bestått av avocado och hamburgare i stort sätt. Eldorado (jag är nästan hundra..) har jättebra hamburgare, med bara 1g kolhyrater per 100 gram. Super! Avocado är också super med alla nyttiga fetter. En kompis frågade mig idag om jag inte går upp i vikt med allt de fettet. Då menade hon inte min kost för övrigt utan just avocado.. Ïnte går man upp i vikt av dom inte! 

Åt middag med. Blev mammas köttgryta med grönsaker. Inget speceillt med det :P  Fick hasta i mig det, usch, för att hinna åka till träningen. AJ säger jag bara för att träna muskelgrupper man har jätteträningsverk efter igår i.. ! Men det är skojj ändå! =)

Imorgon blir de vägning. Hm.. får vi se hur de har gått. Har nog ätit lite lite den här veckan, inte bra. Men hoppas det är några gram iallafall. Flera undrar hur mycket jag har tänkt gå ner i vikt, men jag har inget riktigt svar på det faktiskt. Men först och främst 10 Kg. De Behöver jag bli av med. Sedan får vi se.. hoppas på mycket mer!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0