Sent som alltid

Jag är aldrig hemma nu för tiden känns det som. Och är jag inte hemma blir det absolut inga inlägg här inte! Men men, förstöker med en daglig update iallafall! =)

Idag hade mamma gjort värsta goda tallriken till mig när jag kom hem från  skola + jobb. Det var en plocktallrik med räkor, kyckling, skinka, gurka, paprika och ost. Mmm så gott det var med en liten klick creme fraish med rom i! Mums. Det är så bra mat också, man håller sig verkligen länge på proteiner!

Måste bara säga att jag haft galet mycket träningsverk efter combat igår. Stod och slog åt mig själv en timma. Ingen vila där inte, det var 100% jobb! Riktigt kul, och instruktören var peppande! Gå på det någon gång tycker jag! Man får ut sina innersta aggresioner också! ;)

Jag hoppas jag gått ner i vikt nu. Det börjar kännas bra på byxerna nu,  de som var supertighta innan sitter inte alls lika tight i midjan eller på låren längre, och de som varit större från början sitter inte på haha. Så jag klagar på att jag får dra upp dem flera gånger om dagen. Snacka om jobbigt, eller hur! ;)

Jag har blivit en mål-människa. Jag som alltid tatt saker lite som de kommer har börjat ställa upp mål och belöningar till mig själv. Alltså, inte belöningar i form av mat, utan något annat såklart!

Tex är mitt kortsiktigaste (wierd ord)  "mål" som även är lättast att uppnå att jag ska ha gått ner i vikt tills alla hjärtans dag. Då skajag och pojkvännen åka iväg hela helgen och bo på hotell och bara ha det bra! =) De andra håller jag för mig själv ;)

Ne, nu ska jag titta lite på nätet efter bra recept tänkte jag, lägger ut något här ifall jag hittar något extraordinärt!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahaha! Jag känner igen det där med kläderna. Nu klagar man för att allt sitter illa och man ser ut som en sopsäck! Men det känns så onödigt att köpa nytt nu, är ju ändå en massa kilon till som ska bort. Så man får snällt vänta.. =)

Men vi är duktiga som kämpar på.



Kramar!

2009-01-28 @ 19:08:45
URL: http://giblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0