söndag söndag

så vart det söndag igen! Det är alltid något speciellt med söndagar tycker jag, hur man än spenderat helgen är man trött och slö. iallafall jag. Trots det, eller just därför, tycker jag det är så skönt att träna på just söndagar. Det blir bodybalance sedan, ska blir riktigt härligt med en kombination av styrka, smidighet och avslappning!

har just ätit lunch slash mellanmåli form av ett ägg. Jag börjar bli förskyld nu, nästan är täppt och halsen gör ont, så jag får inte i mig så mycket. Hm, borde nog ta det lite lugnt på träningen då.. åt rostbiff och ost och paprikarullar till frukost. Ost och paprikarullar är verkligen jättegott! det är bara att snurra in en bit paprika i en ostbit. Mmm älskar den kombinationen!

Hahah, måste berätta om min dröm inatt! Jag drömde att jag gick till frysen och tog ut en massa glass. jag bara åt och åt och åt, och när det tog slut nog jag något annat sött istället. Tills jag kom på mig.. Jag får ju inte äta glass, det är alldeles för högt GI! haha, jag fick nästan lite panik i drömmen. Ni vet, som när man ser hela sitt liv flimra förbli. ungefär så var det. Börjar jag bli glalen kanske? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0