Vad bra man mår av träning!

Nu sitter jag i sängen och skriver. jag är trött och ska snart sova.

Jag var och tränade förrut. Hade inte bokat mig på något pass utan var bara på gymmet. Jag kom hem från skolan och var helt slut efter en hel dag med mycket information. Åt lite kokt fisk med grönsaker och gick sen och satte mig vid datan. Som vanligt. Men så tänkte jag det, att jag kommer antagligen sitta här större delen av kvällen, iallafall kommer jag inte göra något nyttigt eller speciellt här hemma. Så jag tänkte att jag åker till gymmet! Och det gjorde jag.

Det var jättehärligt att träna, fick springa av mig lite, och sen trötta ut musklerna till max. Jag gillar det, har dock inte motivation att just gymma särskillt ofta. Efter en och en halv timme unnade jag mig 15 minuter i solariet. Tror ni det var skönt eller?! Veeet, det är inte bra att sola, men det är som terapi för mig i perioder. Som nu :)
Sen när jag kom hem var jag på bra humör  med alla endorfiner som hoppade i kroppen! ;)
Det är så dumt, man drar sig ofta för att gå till gymmet, men man vet ju hur skönt det känns när man är färdig! Man borde tänka på det oftare..!

Imorn är det skola igen. Men jag tar bara med mig något väldigt lätt till lunch tror jag. Tar nog ett ägg och en avocado. Det brukar bli perfekt! =)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Föresten, vad är det du pluggar? =)

2009-01-22 @ 22:26:10
URL: http://giblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0