GI bak!

phu, äntligen klar! Har legat i och bakat idag. Det blev kokosplättar, kokos och mandelplättar och nötbröd.Lite cheesecake blev det med. Perkfet att ha lite olika alternativ, så det inte bara blir ägg till frukost/mellis/kvällmat.

Tror jag har lagt upp receptet på kokosplättar förr. Och i de andra tog jag bara i lite mandelmölk istället för lite kokosmjöl :)

Nötbrödet var över förväntan! Alla andra Gibröd har vart gott första tuggan och sen.. pffh, ingen höjdare. Mest på grund av fiberhusk tror jag, som jag tycker gnisslar ALLDELES för mkt mellan tänderna. Men det här var super! I dl mandelmjöl och blada med ett ägg och lite smält smör. häll i en dup skål och in i micron i två minuter! Klart! Mums!

Nu har jag provsmakat, usch va mätt jag är!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0