GI grillparty!

Ett litet torsdagsgrillning är väl aldrig fel? Och toklätt att få det GI-vänligt. Bara att hoppa över potatis- gratängen/salladen. Grönsallad och kött är ju ändå det godaste, right? Efteretten, nån glass itailan style, gjorde jag i en miniskål till mig, fast utan socker (med grädda, ägggula och mörk choklas dvs.). Gottgott :)

Nu blir det sängen. Usch, känns lite dumt att ja inte tränat sedan i måndags.. Men jag har iochförsig sprungit upp och ner för tappor hela veckan. Så jag har ju rört på mig iaf! Men får nog bli ett träningspass imorn efter jobbet.. Tycker det är så hurtigt att träna på fredagar med, eller hur? Man känner sig bra, lixom! haha. Konstiga ideér!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0