helgen

Skrev inget i helgen, för på helgerna har jag så mycket mer för mig än sitta framför datorn och blogga..

Har gått bra med maten i helgen. Dock har jag inte varit hemma så mycket och ätit, och jag gillar inte (eller jag rättaresagt hatar) att vara "jobbig" och inte äta vadsomhellst. Jag vet att jag inte är det, men ändå.

Jag har trotts det klarat mig bra.. haha. var på kalas förrut och det bjöds på plockmat, perfekt! bara att skippa potatissalladen (eller rättare, det blev en liten miniklick). Hm, jaja..

Ananrs har det inte blivit så mycket träning heller i helgen. Var på pump i lördags morgon, vad härlig och duktig man känner sig när man tränar så tidigt, på en helg dessutom! =) Men ska bli bättre på att träna nu i veckan.. måste :P

Nej, nu blir det sängen, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0