Hungriig..

Ny design på bloggen nu. Är dock inte helnöjd, men alltid en början =)

Idag har jag jobbat tills just.. Så det blev frukost imorse (ett paket bacon och en avokado) och sedan en ta med kaffe mellan jobbställena.. har ingen rast att äta på. Så det kurrar ordentligt nu, hehe. Får se vad de blir att laga.. Vi ska grilla sen till kvällen så det blir nog bara något litet nu =)

Grillat är min favorit! En god GI-marinerad (utan socker) flintastek med sallad och någon sås. MUMS! Nej. nu blir jag bara mer hungrig, haha.

Smygställde mig på vågen imorse, och jag gillar det ;) Men väntar tills imorn eller på måndag med att väga mig "på riktigt"!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0