Stolt!

De senaste dagarna, innan jag rivstartade igen, var fyllda av ett enmornt sockerbehov. Jag åt och åt och åt..Och mådde sedan illa. men idag, när bror bjöd på tårta, då stod jag emot. Utan att det var jobbigt! Det är så härligt att kunna göra så! Jag vet att mitt sockerbehov sjunker efter bara några dagar med GI, tills det försvinner! Jag blir så stolt över mig själv!

Idag har jag vart överallt och ingenstans känner jag. No time for blogging ;)

Jag har iallafall fått i mig:
frukost: plocktallrik med skinka, ägg, färskost och paprika
lunch: Några kokosplättar
mellis: ett ägg
middag: kassler och sallad med paprika
kvällsmat: ett ägg med majonäs

ägg, ägg, ägg, jag älskar ägg!

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0