A och O med GI

Det är A och O att man äter ofta när man äter enligt GI-metoden. Det har däremot inte jag gjort idag.. VIlket har resulterat i att jag varit småsugen på socker hela dagen.. Suck. Inte ens vatten, som brukar funka, funkade. Jaja, nu är det bara kvällsmat kvar, imorn ska jag vara bättre!

Åt jättegod omelett till frukost. Ett tag åt jag hur mycket omelett som hellst, men har inte gjort de på ett tag.. Så det var verkligen jättegoott idag! Jag gjorde en med champinjoner och ost i. Till hade jag lite creme fraishe bara. 

middag blev kokt lax med grönsaker. Gott det med. Jag gillar lax, och de där potionsförpackningarna som finns är så smidiga! 

Var på bodypump idag. Det var kul. Börjar känna att jag snart kan öka lite  i vikter, och då vet man ju att man lagt i.  

Är visst inte ledig imorn iaf. Hoppar in och vickar :) Så det blir skolmat för mig imorn. Hoppas inte det är någon kolhydratsbomb!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0