Ännu en helg har gått..

Usch, helger går så fort! Nu sitter jag här igen, har inte blivit nått bloggande på ett tag.

Har just ätit middag, lax med broccoli och sås. jättegott. Lax är supernyttigt och supergott tycker jag!

Läste lite i min bok just.. Jag har funderat på varför jag inte gått ner så mycket det senaste, och fick reda på att man inte ska äta så mycket bacon, som jag gör. Man ska äta lite, och mager tydligen. Men när man steker bacon, visst kan man mycket väl äta ett helt paket då!:P

Provade lite kläder här om dagen. Gamla kläder som jag inte använt på grund av att de är för små tyckte jag.Men nu satt de faktiskt helt okej! Tror jag har gått ner mer runt magen än på vågen om ni förstår. Funderar på om det kan ha att göra med att jag faktsikt fått lite muskler också? (muskler väger mer än fett). Hm, jaja, jag vill ju gå ner på vågen med men egentligen är det ju faktiskt cemtimetrarna som spelar roll..!

Ska ta en powernap nu, ikväll blir det träning och TV-tittande. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0