Det dalar..

Skriver inte så mycket här.. jag är inne i en period dels där jag själv är lite opepp på det mesta, och nu har även en privat sak kommit och gjort mina vardagliga bekymmer till rena leken :P

Men iallafall.. jag tränade både idag och igår, vilket jag inte hade någon luts med alls..! Det var faktiskt mammsen som på ett "snällt och demokratiskt sätt tvingade mig", haha hon är för söt. Och efteråt kändes det faktiskt väldigt...  bra! ååh ibland hatar jag när det blir så av ren principsak! Men jag får tacka henne!

Idag var jag på pump och core. snacka om att jag är trött i axlarna! Jag har inte styrketränat på ett sånt sätt på över två månader nu.  varför vet jag inte men hur som hellst är jag tröött .. så det blir nog vila några dagar nu.. om jag inte går ner en snabbis imorn med..hm.

Maten idag.. :
frukost: Ett ägg och en avokado
Lunch: Laxbiffar och potatis och sås, salladsmix
Middag: Lax med gurka och paprika (haha, jag har inte tänkt på att jag åt  typ samma förren nu! haha) 
Kvällsmat: ett ägg och en halv makrillsburk.

Fisk dag idag då.. det är ju nyttigt. Idag orkade ja inte göra lunch till imorn så det får bli köpesallad från sevan eller nåt.

Hoppas det varit en bra dag för er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0