En så bra dag!

Idag har jag, trotts allt, haft en riktigt bra dag! Började som sagt med träning som tusan. Det känndes så bra efteråt..! Tätt följt av fika och sedan hem och grejja. Lugn men perfekt dag! Helt i GI-anda.

När jag fikar, något jag gör ofta, så brukar jag bara köpa en kaffe, och det kan bli två koppar med, hehe. I kaffet har jag lite mjölk bara. Det tycker jag räcker, och det är tyvärr svårt att få en fika GI-vänlig om man ska äta något. Mycket är ju mackor eller kakor. Sallad brukar ju finnas, och det är ju bra om man vill ha något men inte vill vara besvärlig och beställa en macka utan macka ;)

De sista dagarna har jag haft sockersug, för att jag småslarvat lite grann. Nu är det helt borta igen! Skönt!

Dagens mat:
Frukost: En hamburgare och två stekta ägg
Mellis: Några koppar kaffe..
Middag: Ett kycklingbröst med sallad och dressing
Mellis: Parmesan-chips
Kvällsmat: ett ägg, en halv burk makrill oc några fetaostbitar. Jag älskar plockmat på kvällen

God Natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0