Fet mat idag!

Usch vad seg min dator har blivit förresten. hatar när det går segt, undra varför den gör det helg plötsligt. Får väl radera lite eller nåt :P irriterande hur som hellst!!

Idag har jag ätit massa fet mat, eller, massa och massa, en del. Fett var iallafall dressingen av olivolja och kryddor, avokadon och min middag som bestod av kall kokt lax med sås av majonäs, gräddfil och dill. Mums! Älskar verkligen lax, och nyttigt är det med! Man håller sig mätt länge på det med!

Det är viktigt att äta rätt när man sitter så mycket still som jag gör på dagarna. Därför har jag nästan alltid med mig en sallad till lunch. För även om man äter bra GI-mässigt, så kvarstår att man ska förbruka med än man får i sig. Och det är inte vidare mycket när man sitter still, mer än hjärnkapacitet! ;)

Har lite träningsverk i magen sedan igår. Känns rätt bra faktiskt! Ska ner en sväng idag med, det blir combat som vanligt.Jag tycker verkligen det är superkul! =) Till kvällen tänkte jag ta en makrillsburk, det är gott det!

på tal om det, jag läste att folk som lyckas med GI är de som planerar sin kost mest. Så tänk på det och planera i god tid, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0